Retourneren

Hoe kunnen wij u helpen?

Hoe werkt retourneren

We hebben het product dat je besteld hebt speciaal en met veel zorg voor jou op maat gemaakt. Soms moet je lichaam even aan een nieuw matras of topper of aan een nieuw bed wennen. Dit kan zomaar een week duren. Neem dus eerst even de tijd voordat je besluit te retourneren. 
Ben je toch niet tevreden, geen nood.
Na het maken van een afspraak kan het product onbeschadigd en in de originele verpakking retour gebracht worden naar:

BedNL
Cruquiusweg 2c
6827 BL Arnhem
026 303 0078
klantenservice@bednl.nl

Binnen 14 dagen na ontvangst van het product heeft u het recht om de koop te ontbinden ofwel om de overeenkomst te herroepen.
Om de koop te ontbinden dient u ons dat binnen de termijn schriftelijk met onderbouwing te verklaren. Dit kan per e-mail of per post.
Nadat u het product of onderdeel van het product in dezelfde staat als dat het geleverd is, heeft geretourneerd, ontvangt u binnen 14 dagen het transactie bedrag retour.
Het product dient binnen 14 dagen na de ontbinding van de koop retour gezonden te zijn.

Vanwege hygiëne kunnen wij de bedden, matrassen en toppers niet nogmaals naar verkopen. Bij het retour brengen wordt er scherp gelet op de staat waarin het product retour gebracht wordt.
Is het product vervuild of beschadigd dan storten wij tot maximaal 70% van het vervuilde of beschadigde product terug. Dit percentage wordt bepaald bij het retour brengen.

De kosten van het retour brengen zijn voor uw eigen rekening. Wij kunnen het product zelf ook retour halen maar rekenen daar € 125,- transportkosten voor wat in mindering gebracht wordt op het terug te storten bedrag.

Onze openingstijden zijn van maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur

Retourformulier downloadlink