Retourneren

Bij BedNL doen we er alles aan om jou te voorzien van een product dat perfect aansluit op jouw wensen.

Al onze producten worden met de grootste zorg en vakmanschap vervaardigd. Toch kan het voorkomen dat je om welke reden dan ook niet helemaal tevreden bent met je aankoop. Geen zorgen wij helpen je graag.

We vinden het belangrijk dat retourneren eenvoudig, transparant en klantvriendelijk is. Daarom leggen we op deze pagina helder uit hoe het retourproces werkt, wat de voorwaarden zijn en wat je van ons kunt verwachten.

Heb je een standaardproduct besteld en wil je het retourneren binnen de wettelijke bedenktermijn? Dan is dat meestal geen probleem. Voor op maat gemaakte producten gelden andere regels, maar ook daarbij denken we graag met je mee om tot een passende oplossing te komen.

Twijfel je ergens over of heb je een vraag? Neem gerust contact op met onze klantenservice we staan voor je klaar.

Retourneren van je product

We hebben jouw product met zorg en op maat voor je geproduceerd. Vaak heeft je lichaam even de tijd nodig om te wennen aan een nieuw matras, topper of boxspring. Dat is heel normaal en kan tot een week duren.

We raden je daarom aan om het product eerst rustig uit te proberen voordat je besluit te retourneren.

Toch niet tevreden? Geen probleem.

Als je alsnog wilt retourneren, dan kun je na het maken van een afspraak het product onbeschadigd en in de originele verpakking terugbrengen naar onderstaand adres:

BedNL
Cruquiusweg 2c
6827 BL Arnhem
📞 06 589 094 15
📧 klantenservice@bednl.nl

 

📅 Wanneer en hoe retourneren?

  • Je hebt het recht om binnen 14 dagen na ontvangst van het product de koop te ontbinden.
  • Om gebruik te maken van dit herroepingsrecht dien je ons schriftelijk te informeren (per e-mail of post), inclusief een korte toelichting.
  • Het product dient vervolgens binnen 14 dagen na herroeping retour te zijn bij ons.
  • Na ontvangst en controle van het geretourneerde product, storten wij het volledige aankoopbedrag binnen 14 dagen terug op je rekening.

 

⚠️ Let op: Hygiëne en productconditie

Onze producten worden speciaal op maat gemaakt. Vanwege hygiënische redenen kunnen we matrassen, toppers en boxsprings niet opnieuw verkopen. Daarom is het belangrijk dat het product bij retour:

  • In originele staat en onbeschadigd is
  • Schoon en vrij van gebruikssporen wordt aangeleverd
  • In de originele verpakking zit.

Is het product bij retour vervuild of beschadigd? Dan behouden wij ons het recht voor om maximaal 30% van het aankoopbedrag in te houden. De exacte afschrijving wordt beoordeeld op het moment van retourneren.

 

🚚 Kosten voor retourneren

Zelf terugbrengen?
De kosten hiervoor zijn voor eigen rekening.

Laten ophalen?
Wij kunnen het product ook bij je ophalen. Hiervoor rekenen wij € 125,- transportkosten, die in mindering worden gebracht op het terug te storten bedrag.

 

🕒 Retouradres & openingstijden

Je kunt het product retourneren (op afspraak) tijdens onze openingstijden:

Maandag t/m vrijdag – van 09:00 tot 17:00 uur
Adres: Cruquiusweg 2c, 6827 BL Arnhem

📄 Download hier het retourformulier.